2.5 miljarder

Jag satt läste hela kvällen igår. Lagen om investeringsfonder, fondjuridik och lite annat inför torsdagens tenta. Det dök upp nån summa där och trött som jag var började hjärnan flyga iväg och jag drömde om vad jag skulle köpa om jag vann 2.5 miljarder kronor. Vilka bilar, var jag skulle bo etcetera.

1. Jag skulle bo kvar.
2. En Audi A5 3.0 Quattro samt en fet amerikansk muskelbil. Jag skulle dessutom köpa ett garage till de båda och för Silverfisken.
3. Samt en ponny.

Sen fick jag nypa mig i armen för att koncentrera mig. Fast det var lika bra att lägga av. Jag var för trött.

Kommentarer

Tarras sa…
Men alltså, vad ska du med ponnyn till? Gränsla den och du släpar fötterna i marken.
Om man får önska sig saker ska man alltid önska sig en ponny. Jag tror att det finns en lag för det.

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens