Let's Take A Walk

Vårens stegtävling har satt igång. Förra året kom jag på 30:e plats (tror jag) av cirka 400 gångare. Jag har ju gått till jobbet tidigare i år så det är ingen större omställning. När jag kom till Hornsgatan slutade det lätta regnet och det blev en behaglig tur. Jag hinner se och höra en hel del på vägen.

Rött hår och lila strumbyxor
Tulpanförsäljare
Vägra-gå-till-dagis-barn
Fulla cyklister på centralbron
Frackklädd joggare vid Stadshuset
Ruvande svanar vid Karlbergskanalen

Tour de France ekiperade motionärcyklister vid Pampas

Bäst av allt idag var den här låten med Raphael Saadiq. Har aldrig uppfattat vem det var som sjöng tidigare.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

"Dom blårandiga! Dra åt helvete."

Yin & Yang