Då tänker jag lite på dig

För några veckor sedan på min promenad till jobbet så var det en intervju med Magnus Lindberg på radion och hans spelade flera låtar i studion. Det var riktigt bra. Jag blev nyfiken på resten och körde igenom Spotify. Resten var också bra. Därför lyckades jag övertala Marcus att följa med på Debaser ikväll och lyssna. Häng på!

Men först blir det BP - Hammarby på Läckerbiten. Hade gärna åkt till Grimsta men Magnus går på scenen klockan nio och det blir svårt att hinna då.

Men jag såg HTFF igår och killarna gick upp i serieledninge i och med 4-0 vinsten. Bäst var Fadi Malke och som vanligt Sebastian Bojassen. Mikkel se upp!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

"Dom blårandiga! Dra åt helvete."

Yin & Yang