Kung Fu Panda

Vaknade till trafikrapporten på radion. Många semesterfirare tillbaka på vägarna. Det betyder att det bli tjockt i tunnelbanan också. Så jag gick till jobbet (75 minuter) och tränade sen en stund. Skönt att komma igång igen.

Familjen svan (som jag har lagt upp bild på förut här) var ute och simmade. Alla fem.


Tyvärr vad det inga OS-sändningar på radion utan alla kanaler försökte driva mig till vansinne med hurtlustiga programledare. Som tur var hade jag både Foo Fighters och Los Lobos i mobilen så jag hade något att lyssna på.


Sen hade jag en konstig känsla när jag gick. Det kändes som om kroppen ville vrida sig åt höger hela tiden. Som en korkskruv. Inte gå åt höger utan bara vrida sig runt en axel. Det tog en halvtimme innan det slutade. Jävligt skumt.

Funderar på att börja med kick boxning. Ska kolla med Carin. Eller kung fu.

Jag - Kung Fu Peter.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens