Go08

Petra kom över och vi käkade lite på fredagskvällen innan vi drog vidare till Medborgarplatsen och träffade på grabbarna. Vi kollade in Johnossi. En ny bekantskap för mig. Jag blev positivt överraskad. Ett grymt bra band - i alla fall live. Träffade även på min vän Eva och Fredrik på Medis som sen följde med vidare ut i natten.

Vid Slussen såg vi på fyrverkerierna innan vi slank in på Debaser. Petra försvann sedan som Askungen vid midnatt - hon skulle på dejt. Så Jag gick ut och anslöt grabbarna som satt på uteserveringen.


Nu blir det snart vickning innan vi drar till Zinken. Och jag kan inte en enda sång av Lars Winnerbäck. Hur ska det gå?

Kommentarer

Anonym sa…
Vad tyckte du då om Lasse?

Själv, som kan ALLA låtarna, hade ju återigen en helt magisk afton på Zinken. Jag tycker att han är så fantastiskt sagolik.. ;)
:-) Tyvärr Pernilla. Han övertygade mig inte. Jag håller på Tomas Andersson Wij.

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens