Geor & Gia

Om man spelar beachvolleyboll i Brasilien så gäller det att vara bra. Annars får man inte åka till OS. Eller vänta. Du kan göra som det par som var rankade sjua i Brasilien och representera ett annat land. De åkte till Georgien. Och som brasse måste man ju ha ett bra artistnamn. Simple enough - Geor och Gia. Fast de fick bra med däng idag mot USA.

Sen har den här lilla krabaten kommit till världen på Warsawas Zoo.

På något konstigt sätt känner jag mig avlägset besläktad till giraffen. En giraff på Lissabons zoo var min kompis. Jag var den enda som nådde upp tillräckligt högt för att mata den så den kom fram till stängslet varje gång jag kom på besök. Det var ett kärt besök varje tisdag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens