Les Pépés deux

Då var det dags igen. Bouletävling. Det blev råtorsk direkt. Jag spelade dåligt och Pelle var inte lika säker på sina skott.

Vi hamnde sedan i b-gruppen och där vände det. Vi vann match efter match. Övertygande. Andra spelare kom förbi och trodde inte sina ögon att det var vi som ledde.

Jag lyckades i en kritisk situation skjuta bort ett klot. Det var snyggt. Sen missade jag mest. Men uppläggen gick ruggigt bra. VM-banorna är löjligt svåra och då är det nog en fördel att vara nybörjare. Jag förstår inte hur svåra de är.

Vi åkte återigen ut i semi. Kunde lika gärna ha vunnit då det andra laget hade en fuskande tomte som påstod att han inte visste bättre. Deras vinnande spel var dock imponerande bra. 

Jag var trött och snuvig så det var lite skönt att åka ut.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens