Klantarsel

I flera månader har vi planerat en blåsning/ överraskningsfest för Anders - min chef. Det ska ske på fredag.

När jag i morse skulle skicka ut de sista instruktionerna till alla berörda så tog jag fel mejl. Det jag tog var ett mejl som satte igång hela blåsningen ioch där Anders är med på mejllistan. 

Själv har jag gått och oroat mig över att vissa personer ska råka läcka det hela till Anders och sabba allt. Så är det jag som får hjärnsläpp.

Som tur var fick jag snabbt tag på IT som f-ö-r-h-o-p-p-n-i-n-g-s-v-i-s hann ta bort mejlet från Anders inbox på jobbdator och mobil. Han avslöjade inget i alla fall när han kom in idag. Vi tror att vi hann ta bort det men det finns en möjlighet att han sett det.

Helvetes, jävla skit. Vi får se de närmaste dagarna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens