Genombrott

Lördagen gick bra. Regnet öste ner men jag och Milo tog oss till VH. Där kudne han leka av sig lite medan tv's stod på i bakgrunden och jag kunde se på Hammarby. Tomas, Susanne och Astrid kom även de förbi och hjälpte till med att underhålla Milo.

Mätta och belåtna begav vi oss ut i regnet igen och tog tåget mot Södermalm. Väl hemma återstod bara nattningsrutinerna. Mat, sprattel, bada, sprattel, välling och sen go'natt.

Han hade fram till i lördags knappt tagit till sig flaskan. Än mindre druckit något. 20 ml var väl rekordet.

Men jag gav honom flaskan och han, till min förvåning, slukade allt. Det var bara att fylla på, värma i mikron och fortsätta. Han sög i sig hela paketet på 200 ml.

Väldigt oväntat.

Själva nattningen gick också det över förväntan. Helt utan gnäll och minimalt med krångel. Första försöket med att lägga honom funkade inte utan han stod och pratade och hoppade. Tog upp honom i sängen och han kröp ett par varv innan han stupade ner bredvid mig och somnade gott.

Natten passerade även den utan några större bekymmer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens