Euro 2012


Så var det då dags för EM. Av någon anledning har jag inte märkt av någon hausse inför detta mästerskapet. Det har varit lite snack på jobbet. Knappt nånting bland polarna. Märkligt.

Svårt att säga nånting om Sveriges chanser. England, Frankrike och Ukraina i gruppen. Minst en vinst är ett måste. Frankrike får stå som favoriter. England kan stjälpa men knappast något storlag.

Jag tror på Holland. Om de kan ta poäng av Tyskland kan det gå vägen. Om inte Danmark skräller likt 92. Det hänger på Sneijder, van Persie, Huntelaar att göra jobbet. Robben... har han huvudet i turneringen efter en mindre bra säsong.

Spanien åker i semi är mitt tips. Tyskland - Holland i finalen om jag räknat rätt.

Jag håller annars en liten tumme på Portugal. CR7 måste ta tag i det här.

Först AW med Ante och Macke på Axela.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens