No onion

G'day mates,

Jag ska aldrig mer klaga over en resa till USA eller som tar 7-9 timmar. 11 timmar och 43 minuter var sana resor som sag uppkomsten av kiropraktorn. Men hemresan tar en timme langre...

Resan sa har langt osterut ingav en viss forhoppning att jag skulle gora mig forstadd. Brasilien och Kambodja medforde viss felkommunikation. Det gor det har med. Varje gang jag bestaller nagot utan lok (inte anglok) sa far jag lok. No onions, please maste betyda nagot annat.

Brisbane var en ganska ocharmig stad. Det kandes som en amerikansk sstad i miniatyrformat. Fast byggd av nagon oststatare pa 80-talet.

Nu ar jag framme i Byron Bay. Tag och buss, samt stalla fram klockan en timme. Som att aka till Finland. Fast roligare och pa vag till Finland ser man inga kangruer pa skar eller oar. Vadret ar fint och stranden valdigt lang.

No worries, mate!

Kommentarer

Anonym sa…
se upp för kängurerna och för flickorna på hippiestranden. Bägge har pung....

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens