Roscoe Tanner I am

Jag blir så glad att min serve sitter precis där jag vill och hårt. Macke blir inte lika glad. Min taktik inför morgonens drabbning fungerade väl. Första set vann jag med 6-2. Sedan var det bara en kvart kvar på tiden så jag slog av på tempot fysiskt och mentalt. Vi skulle ju bara spela en timme. Men sen visade det sig att det inte kom någon efter och Macke kunde fortsätta spela. Jag tankar setet och förlorar 2-6. Men lite cred till Macke som ryckte upp sig. Sista set tar jag 6-3 men då är jag trött. Min backhand är rent utsagt usel. Inte ett dödande slag. Inför måndagens match måste jag fokusera och inte försöka döda alla slag. Jag slår bort alldeles för många bollar. Nu en dusch sen fika med Uffe på stan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens