Caution

Middag på Roxy med Sofia och Pelle. Roxy är tydligen lite av ett samlingsställe för gaypar. Det la jag inte märke till sist. Men igår var det ganska tydligt. En del killar satt och höll hand samt några tjejer i slips. Mona Sahlin satt vid bordet bredvid med sin familj. Hennes två livvakter satt tillsammans vid ett annat bord och jag hade god lust att gå fram och säga hur trevligt jag tycker att det är att två män kan visa sina känslor offentligt. Jag lät det vara. Det skulle visa sig att Mona också skulle på Bounce. Jag tycker vi kunde ha fått skjuts...

Bounce föreställning Caution var grymt bra. I alla fall vissa partier. En del andra var vanlig streetdans och det har jag sett förr. Enligt Lina som sett de andra föreställningarna så var inte den här den bästa. Men showen är absolut värd att ses. En riktigt kul kväll.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens