Rio bra - hemma bäst

...så var det gjort.

Carnaval 2008.

Försökte att suga in så mycket som möjligt av upplevelsen och låta mig bäras fram av den fantastiska publiken. Jag hade nog gåshud genom hela Sambódromo. En helt otrolig grej som jag är glad över att få vara en del av. Sjukt häftigt.

Här är några inslag från dag 2: I början glimtar från min skola Mocidade.

Här är ett inslag från dag 1 från tv-kanalen Globo.

Ska försöka skriva ner nånting. Renskriva och redigera tidigare inlägg så ni får eventuellt scrolla ner efter helgen. Ska kanske göra nåt av dom bilderna jag har men det kommer nog ta ett tag. Tänkte komplettera med bilder som Peter har tagit också som blev väldigt bra. Men det är lite svårt med inspirationen just nu, tror jag. Vem vill vara min musa. Vem kan vara mitt bollplank?

På planet hem dök en tanke upp. Var ska jag åka i maj? En weekend i New York ligger bra på tungan.

Canta Mocidade canta!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens