TV kalkon

Zappade förbi mitt hatobjekt i tv-rutan - TV4. Jag saknar ord för hur mycket jag föraktar den kanalen. Allt dom rör misshandlar dom med sin egenplacerade reklam. TV4 är som pop-up reklam på Internet. Man blir aldrig av med dom.

Ikväll hörde jag hur hallåan berättar att "20:35 får ni se slutet av gårdagens film." DN skrev om
här i morse. Det är stor humor. Jag kan tänka mig att väldigt många har suttit som på nålar sedan igår för att se upplösningen.

Vilken service - och snacka om vilken "cliffhanger" det måste ha varit igår.


Sen visade 4-sporten en gul kyckling iklädd matchtröja från england men kallade den för en kalkon. Jag vet vilka jag tycker är kalkon...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens