Bouvet Island

Det finns statistik till den här bloggen. Jag kan inte se vem som varit inne och tittat men jag kan se från vilket land man kommer ifrån samt vilka sökord som leder en hit. Utöver "Lilla Essingen" så är "Zzaj" och "Anna Nederdal" vanliga sökord. "Lackkläder" dyker upp ibland och om det kan ni läsa om ni tittar till höger. På senare tid har det här inlägget genererat många träffar från en annan blog som skriver om 80-tals band.

Ibland dyker det även upp en del underliga platser som får mig att fundera. Länge var "Assembleia Legislativa de Minas Gerais, Ponsford, Antarctica" det mest udda men den har nu ersatts. Ingen plats förbryllar mig så mycket som
Bouvet Island som är en obebodd ö utanför Antarktis. Det enda som finns där är en automatisk väderstation. Hur kan nån där gå in på min blog?

Kan det vara nåt fel med statistikmotorn kanske?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens