Kilimanjaro

Idag gick jag förbi optikern för att plocka upp nya linser då jag är inne på sista paret. Jenny, min vanliga optiker, var mammaledig så jag fick en annan. Till en början med trodde jag att han drev med mig. När han hälsade så höll han för ena ögat. Sen tog han fram min journal och då höll han för det andra. När han sedan bytte igen så såg han nog hur jag gapade och då förklarade han att han såg bra på avstånd på ett öga och på nära håll med det andra. Jag sa att det hela påminde om en Monty Python sketch. Han fattade inte men skulle kolla när han kom hem. Här får ni se istället.

Kommentarer

Li sa…
Ha, ha den är underbar!
Helt fantastiskt att han finns på riktigt =)

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens