Stockholm i mitt hjärta

Okej, det var vuxenpoäng för det där. Allsång på Skansen - Live!

Snälla Johanna (som står till vänster i kören) var vänlig och såg till att jag fick två stycken VIP-biljetter. När jag och mamma släntrade in vid sju och satte oss på våra reserverade platser låg några småtjejer på bänkarna bredvid och sov. Då hade de redan varit där tolv timmar.
  • Henrik Dorsin var bra. hans snappsvisa som han sjöng som extranummer va bland de roligaste jag har hört
  • Måns Zelmerlöv - ett proffs uti fingerspetsarna men han känns inte direkt farlig
  • Owe Törnqvist var okej. Men bäst var artisternas medley på hans låtar
  • Anna Maria Espinosa sjunger väldigt bra men det är inte riktigt hennes genre. Hon ska hålla till på Club Killers - där passar hon bäst. (By the way så är det i morgon onsdag återigen dags för Club Killers)
  • Tomas Ledin klarar jag inte av
Det var väldigt kändistätt där vi satt. Kameran gjorde farliga närmanden mest hela tiden Jag försökte ducka så gott jag kunde. Vi satt tydligen bredvid någon från "Så ska det låta". Hela Svt-koncernen verkade vara där. Jag såg Laila Bagge. Hon är inte snygg. Dessutom såg jag några kändisar jag trodde var döda.

Det var roligare än jag trodde. Men det gör sig nog bäst live. Kan inte se hur det kan vara roligt i tv-soffan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens