Svart hål

Jag hade ett frimärke. Det låg obekymrat på mitt skrivbord med en massa papper och små post-it lappar. Varje gång jag såg det tänkte jag "rätt som det är försvinner det". Det gjorde det inte.

Veckorna gick och det förflyttades lite fram och tillbaka över en yta stor som ett A4 ark. Sen kom dagen, för en vecka sedan, då det var dags att göra en större städning och omorganisation på skrivbordet. Frimärket lades på ett säkert ställe.

Och nu är fanskapet borta. Alla, för tillfället logiska, platser för ett förvarande av ett ensamt frimärke har genomsökts. Ingenting. Men vad var logiskt för en vecka sedan?

Skit också!

Kommentarer

Anonym sa…
Det har hänt mig också!
Inte just med ett frimärke, men med någonting annat relativt obetydligt. Irriterande... JA!:)
Något att oroa sig för? NEJ :)
ES

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens