Buffalo Soldier, Dreadlock Rasta

Så känns mitt huvud idag. Allt går i ett dimmigt och segt tempo och en basgång pulserar envist i mitt huvud. Men jag lyckades ändå ta mig till gymmet i morse. Fet cred ska jag ha!

Efter att Hammarby krossade Kalmar igår var vi förtjänta av en liten fest. Laget stod upp bra och dominerade kraftigt. Kalmar hade en boll i stolpen och hade den suttit hade det inte varit rättvist. Haris var enorm på planen. Mycket roligt att se hur han har utvecklats.

Lämnar er med ett litet klipp från DN.

"Strax före halvtid bjöd Bajenkaptenen Suleyman Sleyman Kalmars brasse César Santin på en tackling som hade funkat fint i NHL. Santin låg som en ihoptryckt ölburk i gräset innan han bars ut på bår."

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens