Att se färg torka

Stunden på löpbandet är aldrig rolig. Att springa på samma ställe är mer mentalt jobbigt än fysiskt. Idag var det extra så. Löpbanden är "strategiskt" placerade framför några gamla prisskåp med oxiderade bucklor från svunna tiders triumfer.

Det finns en radio men mottagningen är så usel att det mest är brus, reklam och idioter till programledare som hörs svagt.

Idag var allt borta. Idag var det endast en vit vägg att se på. Det var de längsta 45 minuter jag sprungit på länge.

Men från i morgon kommer det finnas tv-skärmar på plats. Det ser jag fram emot. Men jag kan ge mig fan på att de kommer att ha på kanal 5 så jag blir tvungen att inte bara lyssna på "the voice" utan även se skiten.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens