Tjuren Ferdinand


Mitt tålamod är slut. Även en förnuftig person som jag kan få nog. Jag har suttit som tjuren Ferdinand och luktat på blommorna lugnt och stilla och trott att allt löser sig. Men matchen mot Brage igår var mitt bistick.

Borgqvist måste få sparken (helst avgå självmant) och ta Jeppe med sig. Att Hammarby match efter match inte lyckas prestera eller visa upp ens en antydan till spelidé är tränarnas fel. Att materialet är tunt har vi förstått. Men inte så tunt att det ska vara två förluster mot nykomlingarna Brage. Truppen är bättre än så.


Så fort de vinner en match börjar jag hoppas och sen skiter sig allt direkt igen.

Blä!

Kommentarer

Anonym sa…
..." även en förnuftig person som jag..."

det kallas för självinsikt ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Får alla delar av världen lika mycket dagsljus?

Yin & Yang

Dickie Dick Dickens