Gott och blandat
Jaha, ingen vill leka med mig idag. Alla ska bort och annat. Då får det bli soffan, thaimat, en bra rulle och varför inte bjuda in Ben & Jerry så jag inte blir helt ensam. Efter två utekvällar i rad med förkylning kan det nog vara ganska skönt. Frågan är vilken film jag ska se. Sen kanske jag ska ta tillfället i akt och jobba vidare på några teckningar. En tatuering till Tarras kanske...
Kommentarer
Fast jag fattar fortfarande inte vad det är för fel på de klassiska luffarprickarna. Skulle vara helt i linje med min nya identitet som dragspelare.