Felis domestica
Alla talar om att skaffa hund. Inte jag. Jag vill ha en katt nu när jag bor större. Jag har nämnt det förr på bloggen. Samtidigt tar det emot lite grann. Den kommer ju aldrig få komma ut sen vet jag inte var den ska hålla hus om jag reser bort. Men dom är ju sååå coola. Jag får fundera lite på det där med katt.
Kommentarer