Jag är helnöjd... Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar - januari 30, 2006 "...missar två straffar, ett friläge men jag är nöjd..."Henke Larsson gör stor succé i sina reklamfilmer för Länsförsäkringar och den sista är en pärla. Se filmen här: Jag är helnöjd Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer
Kommentarer